Handelsbetingelser for Baser Webshop

Velkommen til Baser's webshop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på vores webshop.

 

Hjemmesiden www.mybaser.dk ejes og administreres af Baser ApS med CVR: 36912995

 

Baser ApS

Bjarkevej 12
8464 Galten
Telefon: 21 90 32 20
Mail: help @ mybaser.com
CVR: 36912995

 

Køb af varer

Personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer er nødvendige at udfylde ved køb af varer på Baser’s webshop. Når du har accepteret og betalt dit køb, vil du modtage en bekræftelse af din bestilling pr. e-mail. Kontrakten er først bindende når varen er afsendt fra vores lager. Vi tager forbehold for, trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Alle handler du indgår med mybaser.dk indgås på Dansk og underlagt dansk lov.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål så kontakt vores venlige kundeservice på telefon 36 96 56 45 alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00, eller skriv til help @ mybaser.com.

 

Alle viste priser hos mybaser.dk er angivet i danske Kroner (DKK) og inklusiv 25% moms.

 

For at kunne handle på vores Online Produkt skal du kunne indgå i en bindende juridisk kontrakt om køb. Handler du på vegne af et selskab skal du for at handle på vores side have rettigheder til, at kunne indgå bindende juridiske kontrakter for virksomheden.

 

Betaling

Hos Baser's webshop kan du betale med en lang række betalingskort som fx Dankort, VISA, Visa Electron og MasterCard samt MobilePay og PayPal. Ved betaling med MobilePay og betalingskort trækker vi først beløbet fra din konto, efter at varerne er afsendt fra vores.

 

I forbindelse med at du handler på vores hjemmeside og i forbindelse med bestilling af produkter på hjemmesiden, gemmer vi udelukkende de oplysninger som er nødvendige for at levere den bestilte vare og betalingstransaktionen er gået igennem. De gemte oplysninger bliver gemt hos vores betalingssystem Stripe, Bambora eller PayPal som er en sikker PCI DSS (Payment Card Industry, Data Security Standard) certificeret samarbejdspartner. Vi kan derfor på ingen adgang til dine kortoplysninger og kan på ingen måde videregive kontooplysninger, trække et beløb flere gange eller lignede. Oplysningerne opbevares hos vores partner i et sikkert PCI DSS certificeret miljø.

 

Vi benytter cookies på vores side til at give din en bedre købsoplevelse. De oplysninger vi samler er sikret og bruges ud fra et forretningsmæssigt synspunkt. Du kan læse om vores brug af cookies her.

 

Forsendelse, modtagelse og leveringstid

Alle ordre bliver sendt som pakkepost med enten GLS eller Postnord. Vi har fragtfri levering og du kan spore din pakke her. Vi kan levere til hele Europa dog vil leveringer uden for Danmark eventuelt ikke være omfattet fragtfri levering.

 

Alle bestillinger lavet før kl. 12.00 bestræber vi os på at pakke og forsende samme dag. Leveringstiden er ofte mellem 1-2 dage inden for Danmark og 2-5 dage uden for Danmark.  

 

Vi minimerer mængden af pap til forsendelse og vi har derfor produceret vores emballage således, at vi i de fleste tilfælde kan sende vores varer uden extra forsendelse pap. Hvis du ønsker pakken indpakket i en forsendelse papkasse skal du kontakte kundeservice.

 

Du skal kontrollere pakkes indhold ved modtagelse og sikre, at pakken eller indholdet ikke er beskadiget eller har fejl og mangler. Du skal kontakte os og anmelde skaden med det samme og senest 3 dage efter modtagelsen. Hvis der er tale om en transportskade, skal du kontakte and anmelde skaden til den pågældende kurer med det samme.

 

Fortrydelsesret og 100 dage returret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret på varer købt online. De 14 dage løber fra den dag du eller den du har angivet, har modtaget varen. Som en yderligere service tilbyder Baser 100 dages fuld returret*.

 

For at kunne udøve din fortrydelsesret, eller gøre brug af din returret, skal du skrive til help @ mybaser.com med følgende information inden de 14 dage er gået:

  • Ordre nummer
  • Navn på modtager
  • Navn på køber
  • Dato

 

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du inden for 14 dage fra, at vi har modtaget din mail omkring fortrydelse af købet, sende produktet/produkterne retur. Du kan finde og købe returlabels her. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Vi tilbage holder betalingen indtil, at varen er modtaget tilbage og vi har kontrolleret, at varen er en salgbar og ubrugt stand. Hvis varen/varerne er brugt og der derfor er sket et værditab, som skyldes håndteringen af varen, vil dette værditab blive fratrukket.

 

På Baser’s webshop får du 100 dages fuld returret* fra den dag du modtager dine varer. Returretten gælder når du har fortrudt dit køb. Ved returnering skal varerne være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, samt i original emballage. Inden pakken sendes retur til Baser, skal dette meddeles kundeservice. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi det betalte beløbet, til din konto. Du køber en fragtlabel via vores returportal her Fragt omkostninger til returnering står du selv for. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din pakkekvittering som dokumentation for, at varen er afsendt.

 

Returfragt koster 49 kr. inkl. moms.

 

Skal du returnere et produkt eller en del, så gå til vores returportal: Link til returportal

*Det betyder at du kan returnere et produkt som du ikke har brugt til fuld pris. Produktet skal derfor være i samme kvalitet, mængde og stand som da du modtog det. Du må således ikke sætte produktet op eller gøre brug af produktet.

 

5-år reservedelsgaranti

Hos Baser går vi op i at lave gode produkter som holder længe, fordi vi gerne vil undgå overforbrug og ”køb-og-smid-væk-kultur”. Samtidig ved vi også, at naturens kræfter er så enorme, at der indimellem kan ske et uheld. Derfor er vi der til at hjælpe når uheldet er ude. Når du køber et Baser produkt får du 5 års reservedelegaranti* fra købsdatoen. Så går en komponent i stykker erstatter vi den helt gratis. Det eneste du betaler er 49 kr. til fragt. Så uanset hvilken situation der er opstået, kan vi altid hjælpe med at finde den rigtige løsning, så du kan komme tilbage under skyggen og nyde din sommerdrink.

 

*Baser ApS tager ikke ansvar for skader på genstande eller personer, som opstår som følge af forkert opsætning, forkert brug, forkert demontering eller vedligehold af parasolfoden fra Baser ApS. Produktet må ikke anvendes til andre formål end angivet og Baser ApS påtager sig intet ansvar for skader medført af ikke intenderet brug. Baser ApS har ret til ikke at dække følgende tilfælde, hvor produktet er gået i stykker: (I) Forkert eller utilsigtet brug, (II) Produktet er ikke vedligeholdt i henhold til forskrifterne, (III) Såfremt slutkunden ikke kan fremlægge dokumentation for køb af produktet fra en autoriseret forhandler, (IV) Skader foranlediget af klimatologiske påvirkninger såsom vind og vejr og (V) Skader der er en følge af almindelig slid og ælde.

 

Et af Baser ApS imødekommet garantikrav indebærer ikke automatisk, at Baser ApS også påtager sig ansvaret for eventuel lidt skade. Baser ApS ´ansvar omfatter aldrig mere end beskrevet i disse garantibetingelser, idet Baser ApS i videst muligt omfang fraskriver sig ansvar for tings- eller personskade. Baser ApS afviser udtrykkeligt ethvert ansvar for følgeskade. Nærværende artikel finder ikke anvendelse, hvis og for så vidt noget sådant fremgår af en præceptiv retsbestemmelse i købers land.

 

Kommunikation med Baser

For at yde den bedste service vil vores kommunikation ofte være med elektroniske midler som chat, e-mail eller lignede. Du accepterer, at en sådan kommunikation kan finde sted elektronisk og at kontrakter kan indgås i elektronisk form.

Persondata politik

Du kan læse hele vores person data politik her. Ved at nævne disse er persondatapolitikken nu en del af disse handelsbetingelser.

 

Reklamation

Baser’s webshop handler under de retningslinjer, der er givet af Forbrugerstyrelsen. Reklamationer foregår efter købelovens regler. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Dette gælder dog ikke fejl, skader eller slitage, som skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. For eksempel hvis du har haft din parasolfod stående uden opsyn i blæsevejr. Ved reklamation for fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt venligst kundeservice på telefon +45 21 90 32 20 alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00, eller skriv til help @mybaser.com.

 

Ved reklamation har du som udgangspunkt ret til at få erstattet den købte vare med et tilsvarende produkt, få varen ombyttet eller afslag i prisen. For at minimere brug og smid ud leverer derfor gerne reservedele i henhold til vores 5 års reservedelsgaranti, dog leveres reservedelen gratis hvis der er tale om en reklamation som accepters af Baser.

 

Klagemuligheder

Skulle du komme i den situation, at du ønsker at klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på [email protected]

Skulle vi ikke finde en løsning sammen har du følgende muligheder for at klage til forbrugerklagenævnet:

Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

 

2500 Valby

www.forbrug.dk

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse [email protected]. Vi er ikke forpligtede og uvillige til at deltage i tvistbilæggelsesprocedurer for et forbrugervoldgiftsudvalg.

 

Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Baser tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt, pandemier og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører samt forsinkelse af levering.

Brug for hjælp til at beslutte dig?

Læs vores guider

Guide dig selv til det rigtige

Skal vi tage en snak?

Sprøg om alt :)

Ærlige anmeldelser

Ægte anmeldelser fra rigtige mennesker

Nyd det gode vejr

uden at være bange for en vildfaren parasol

Ring til os, 9 til 21 hver dag

+45 21 90 32 20

Skriv til os alle dage 8-21,

Chat med os

24 timers e-mail svar

help(@)mybaser.com

delivery HURTIG OG GRATIS FORSENDELSE
klima ENESTÅENDE PARASOLLER
garanti MARKEDETS BEDSTE GARANTI OG SERVICE
MARKEDETS BEDSTE GARANTI OG SERVICE
© 2024 Mybaser. All rights reserved.