Retur- og reservedelspolitik

Returpolitik

På Baser’s webshop får du 100 dages fuld retur- og fortrydelsesret fra den dag du modtager dine varer. Returretten gælder når du har fortrudt dit køb. Ved returnering skal varerne være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, samt i original emballage. Inden pakken sendes retur til Baser, skal dette meddeles kundeservice. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, overfører vi det betalte beløbet, til din konto. Du køber en fragtlabel via vores returportal her. Fragt omkostninger til returnering står du selv for. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at gemme din pakkekvittering som dokumentation for, at varen er afsendt.

Returfragt koster 49 kr. inkl. moms.

Skal du returnere et produkt eller en del, så gå til vores returportal

 

5 års reservedelsgaranti

Hos Baser går vi op i at lave gode produkter som holder længe, fordi vi gerne vil undgå overforbrug og ”køb-og-smid-væk-kultur”. Samtidig ved vi også, at naturens kræfter er så enorme, at der indimellem kan ske et uheld. Derfor er vi der til at hjælpe når uheldet er ude. Når du køber en Baser parasolfod får du 5 års reservedelegaranti* fra købsdatoen. Så går en komponent i stykker erstatter vi den helt gratis. Det eneste du betaler er 49 kr. til fragt. Så uanset hvilken situation der er opstået kan vi altid hjælpe med at finde den rigtige løsning, så du kan komme tilbage under skyggen og nyde din sommerdrink.

 

*Baser ApS tager ikke ansvar for skader på genstande eller personer, som opstår som følge af forkert opsætning, forkert brug, forkert demontering eller vedligehold af parasolfoden fra Baser ApS. Produktet må ikke anvendes til andre formål end angivet og Baser ApS påtager sig intet ansvar for skader medført af ikke intenderet brug. Baser ApS har ret til ikke at dække følgende tilfælde, hvor produktet er gået i stykker: (I) Forkert eller utilsigtet brug, (II) Produktet er ikke vedligeholdt i henhold til forskrifterne, (III) Såfremt slutkunden ikke kan fremlægge dokumentation for køb af produktet fra et autoriseret forhandler, (IV) Skader foranlediget af klimatologiske påvirkninger såsom vind og vejr og (V) Skader der er en følge af almindelig slid og ælde.

Et af Baser ApS imødekommet garantikrav indebærer ikke automatisk, at Baser ApS også påtager sig ansvaret for eventuel lidt skade. Baser ApS ´ansvar omfatter aldrig mere end beskrevet i disse garantibetingelser, idet Baser ApS i videst muligt omfang fraskriver sig ansvar for tings- eller personskade. Baser ApS afviser udtrykkeligt ethvert ansvar for følgeskade. Nærværende artikel finder ikke anvendelse, hvis og for så vidt noget sådant fremgår af en præceptiv retsbestemmelse i købers land.